Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website?

Pocsai Anikó Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website? Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Aniko Pocsai - Kulker- Final Thesis.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (4Mb)

Magyar cím

Tartalom marketing stratégia kialakítasa egy nemzetközi nagyvállalatnál. Hogyan lehetne növelni az Omron website látogatottságát?

Angol cím

Content marketing as a strategic tool to influence customer purchasing decisions at an international company. How to attract new visitors to the Omron website?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi és Európa Tanulmányok Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelvű)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. habil. Szabó ZoltánNEM RÉSZLETEZETTSzabo.Zoltan@gtk.szie.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Seo, Content Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Jan. 04. 09:07
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 26. 13:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet