Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére

Rotyik Tamás Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat_Rotyik_Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2348Kb)

Magyar cím

Az online kereskedelem trendjei és hatásai a Royal Futárszolgálat marketing tevékenységére

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Szántó Szilviafőiskolai docens Phdszanto.szilvia@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online kereskedelem, Royal Futárszolgálat, Marketing, Vállalkozás tevékenysége, Partnerelégedettségi felmérés
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Már. 23. 15:31
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 25. 13:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet