A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül

Dévai Dóra A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása az Utazom com ui fejlődésén keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1973Kb)

Magyar cím

A vásárlási szokások átalakulásának bemutatása, az Utazom.com Utazási iroda & Magazin fejlődésén keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Talabos IstvánAdjunktustalabos.istvan@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: utazási iroda, Utazom.com Utazási iroda&Magazin, online vásárlási szokás, vásárlási szokások átalakulása, marketing eszközök használata
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Már. 25. 16:02
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 27. 11:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet