Két bútorkereskedelmi áruházlánc vevőkiszolgálási politikájának és technológiájának összehasonlító elemzése egy konkrét terméken keresztül

Némethné Kolozs Viktória Két bútorkereskedelmi áruházlánc vevőkiszolgálási politikájának és technológiájának összehasonlító elemzése egy konkrét terméken keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Némethné Kolozs Viktória dolg..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1589Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelmi

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Király Évadocenskiraly.eva@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: IKEA, KIKA, Vevőkiszolgálás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Már. 25. 15:52
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 25. 13:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet