The Impact of Internet, social media and online marketing on the hotel industry in Hungary

Majoros Eszter The Impact of Internet, social media and online marketing on the hotel industry in Hungary. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Dissertation Majoros Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1874Kb)

Absztrakt (kivonat)

The appearance of Internet have forced all players in the tourism industry to re-consider their traditional marketing processes. The digital platforms have opened new possibilities to engage with potential customers. This revolutionary change inspired the topic of this dissertation.

Magyar cím

Az Internet, közösségi média és az online marketing hatása a magyar hotel iparra

Angol cím

The Impact of Internet, social media and online marketing on the hotel industry in Hungary

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás (angol nyelven)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
dr. Kovács MiklósNEM RÉSZLETEZETTdrkovacsm@gmail.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Online marketing in Hungary, Social media, Hospitality industry, E-WOM
Felhasználói azonosító szám (ID): Petics Mariann
Dátum: 2016. Máj. 05. 10:19
Utolsó módosítás: 2016. Okt. 17. 10:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet