Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül

Csige Noémi Krisztina Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Csige-Noémi-Szakdolgozat-ténylegkészvégre.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2903Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Katz GyörgyCímzetes főiskolai docenskatz.gyorgy@kivk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: luxus, árképzés, L'Oréal, kozmetikum, illatszer, Makrogazdaság
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 04. 09:53
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 11:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet