„Neked ugatunk!”:Állateledel gyártók marketingkommunikációjának vizsgálata a Maslow szükségletpiramis figyelembevételével

Jászfai Kitti „Neked ugatunk!”:Állateledel gyártók marketingkommunikációjának vizsgálata a Maslow szükségletpiramis figyelembevételével. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Jászfai_Kitti_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2468Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing MSc

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Harsányi DávidMarketingkommunikáció szakirányvezető, főiskolai docens harsanyi.david@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Állateledelpiac, Marketingkommunikáció , Állateledel
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Ápr. 29. 11:02
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 16. 09:53

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet