A dolgozói elégedettségmérés és hatásai a minőségirányítási folyamatban a Mercedes-Benz Hungária Kft. példáján keresztül

Reichardt Petra A dolgozói elégedettségmérés és hatásai a minőségirányítási folyamatban a Mercedes-Benz Hungária Kft. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
ReichardtPetra_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1830Kb)
[img] PDF
Szakdolgozat_titkosítás.docx
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (254Kb)
[img] PDF
primerkutatas (3).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (71Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Fabricius-Ferke GyörgyNEM RÉSZLETEZETTferke@fabricius.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Dolgozói elégedettségmérés, Minőségmenedzsment, Mercedes-Benz
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Ápr. 29. 10:54
Utolsó módosítás: 2016. Okt. 20. 15:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet