Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva

Tóth Martina Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Az Inditex marketingtevékenységének elemzése a Zarára fókuszálva.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (3421Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr Szántó Szilviafőiskolai docens PhDSzanto.Szilvia@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingtevékenység, Divat, Inditex, Zara, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Ápr. 29. 12:09
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 10:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet