A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban

Béleczky Rita A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Béleczky Rita- A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2173Kb)

Magyar cím

A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr, Karakasné Morvay KláraFőiskolai docenskarakasnemorvay.klara@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: dolgozói elégedettség, lojalitás, munkakörülmény, szálloda, humán erőforrás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Máj. 03. 10:55
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 24. 14:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet