A Remington márka térhódításának és piaci helyzetének vizsgálata hazánkban

Kerekes Dóra A Remington márka térhódításának és piaci helyzetének vizsgálata hazánkban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat_Kerekes Dóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1810Kb)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomnak témájaként a Remington márka ismertségének, kedveltségének, arculati elemeinek és összetevőinek marketingkommunikációjának, piaci helyzetének és versenyképességének vizsgálatát választottam.

Magyar cím

A Remington márka térhódításának és piaci helyzetének vizsgálata hazánkban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr Szántó SzilviaFőiskolai docensSzanto.Szilvia@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Remington, piaci helyzet, versenytársak, marketing-mix, bcg-mátrix, SWOT-analízis, STP marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 03. 10:38
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 13:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet