A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára

Kulcsár Kata A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (3263Kb)

Absztrakt (kivonat)

Az üzleti turizmus jellegzetességeit, létrejöttének feltételei általánosságban, majd a spanyolországi Barcelonára vonatkoztatva. Megvizsgálom a város adottságait, ami a MICE-ben kiemelt jelentőségűvé tette. Bemutatom az infrastruktúra folyamatos és tervszerű növelését, vamaint azokat az okokat, ami miatt a vendégek és a kongresszusok szervezői is szeretnek ide visszatérni.

Magyar cím

A MICE termékcsoport hatása Barcelona turizmusára

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Katona Mária NEM RÉSZLETEZETTrudolfne.dr.katonamaria@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: MICE, üzleti turizmus, Vonzerők, Barcelona, SWOT analízis
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 03. 15:32
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 04. 14:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet