Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében

Hamvai Bertalan Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
hamvai_bertalan_szakdolgozat_05_02_dig2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1046Kb)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a Z generáció közösségi kapcsolataival foglalkozom, kutatásomban azt vizsgálom, hogy az online térben - és azon belül is a közösségi oldalakon - eltöltött idő befolyásolja-e a generáció tagjainak közösségekhez való kapcsolódását, kötődéseinek mélységét.

Magyar cím

Az online és offline közösségi élmény a Z generáció életében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár MA

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Keszei BarbaraTanársegéd, Pedagógiai Intézeti TanszékKeszei.Barbara@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z generáció, Közösségi oldalak, Facebook, Online tér, virtuális én
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 12. 09:33
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 11. 15:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet