The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z

László Balázs The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Laszlo_Balazs_Dissertation.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2653Kb)

Magyar cím

Az online kommunikáció hatása az Y és Z generáció fogyasztási szokásaira

Angol cím

The effect of online communication on the consumer behaviour of generation Y and Z

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Papp Juditadjunktuspapp.judit@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Generation y, Generation z, Online communication, Consumer behavior , Social media, Online advertisements
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 06. 13:30
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 13. 15:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet