Customer Centricity in the Insurance Industry – Introduction to the Customer Centric Model and its Implementation at the Generali Insurance Company

Mercedesz Ilics Mercédesz Customer Centricity in the Insurance Industry – Introduction to the Customer Centric Model and its Implementation at the Generali Insurance Company. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Customer_centricity_in _the_insurance_industry.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (4Mb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Papp Juditadj.juditka.papp@gmail.com

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Customer Centricity, CRM, Insurance industry
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 05. 14:33
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 13. 13:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet