Az új és használtautó vásárlói összetételének változása a hazai Mercedes-Benz értékesítésben

Andics Áron Tamás Az új és használtautó vásárlói összetételének változása a hazai Mercedes-Benz értékesítésben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Andics_Áron_Szakdolgozat_BGF_KVIFK_2014.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1662Kb)

Absztrakt (kivonat)

Az új és használtautó vásárlói összetételének változása a hazai Mercedes-Benz értékesítésben

Magyar cím

Az új és használtautó vásárlói összetételének változása a hazai Mercedes-Benz értékesítésben

Angol cím

Changes in the consistency of new and used car buyers in the domestic sales of Mercedes-Benz

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Katz Györgygazdasági tanár, címzetes főiskolai docenskatz.gyorgy@kivk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Mercedes-Benz, Belkereskedelem, Személyautó értékesítés, Vásárlási szokások, Konkurencia verseny
Felhasználói azonosító szám (ID): Haász Antal
Dátum: 2014. Dec. 03. 11:52
Utolsó módosítás: 2015. Ápr. 08. 13:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet