CRM az FMCG szektorban -a DanOn program

Csizmadia Márton CRM az FMCG szektorban -a DanOn program. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Csizmadia_Márton_szakdolgozat_2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. December 31..

Download (2236Kb)
[img] PDF
HivatalosBejegyzes.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. December 31..

Download (177Kb)

Magyar cím

CRM az FMCG szektorban -a DanOn program

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Harsányi DávidNEM RÉSZLETEZETTharsanyi.david@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM, FMCG, DanOn, Digitális Marketing, SEO, eDM, Facebook, Kampány, Volumen
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Máj. 06. 11:00
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 09. 09:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet