Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára

Paholcsek Bálint Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
szakdogaFINAL.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1477Kb)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a wellness fogalmát elemzem, hogy kampányt tervezhessek a hazai wellness kultúra formálásának céljából. A kampánytervet a Danubius Hotels Group ötlete alapján dolgozom ki a társaság számára. A Danubius Hotelláncot vállalatgazdasági szempontból is vizsgálom. Elemzem a külső és belső piaci környezetét és a fogyasztói magatartást. Kitérek a hazai piac általános vizsgálatára is. Ezt követően a kampánytervezés szabályos lépéseit követve tervezem meg a fent említett kampányt primer kutatásom és szekunder kutatási adatok alapján.

Magyar cím

Wellness kultúra kampány tervezése a Danubius Hotels Group számára

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Hamburger Bélafőiskolai docenshamburger.bela@uni-bge.hu
Katz Györgycímzetes főiskolai docenskatz.gyorgy@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: KIT, Danubius Hotels Group, Wellness, wellness kultúra, Kampánytervezés, Vállalatgazdaság, Danubius Health Spa Resort
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 09. 13:44
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 13:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet