A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában

Lóber Alexandra A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Lóber-Alexandra-Szakdolgozat_jav.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1622Kb)

Magyar cím

A közösségi média által kínált lehetőségek a vállalatok szempontjából;A Coca-Cola Company megjelenése a közösségi médiában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Társadalmi Kommunikáció és Média Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Szeles Péterfőiskolai docens,dr,Budapesti Gazdasági Egyetemszelespr@gmail.com

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Facebook, Online kommunikáció, Reklám, Coca-Cola Company
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Máj. 06. 11:07
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 10. 12:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet