A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében

Virga Noémi Viktória A Tesco és a Spar élelmiszer kereskedelmi márkáinak elemzése az egészséges életmód tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2404Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr Brávácz IbolyaNEM RÉSZLETEZETTbravacz.ibolya@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Márka, Kotler, Kereskedelem, SPAR, Egészséges életmód
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 09. 15:56
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 27. 15:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet