Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban

Kovács Dávid Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1466Kb)

Absztrakt (kivonat)

Deduktív következtetési szálat megragadva, az általános jelenségekből jutottam el egy konkrét sportszervezethez, illetve sportághoz, amelynek sportmarketing szemléletű vizsgálatán túl, annak versenytársait is megfigyeltem. Fontos végkövetkeztetés, hogy az MTK Budapest női kosárlabda szakosztálya, a Női kosárlabda NB I-ben szereplő klubokhoz képest milyen piaci szerepet vállal.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Totth GedeonNEM RÉSZLETEZETTtotth.gedeon@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sportmarketing, Kosárlabada, Marketingkommunikáció , MTK Budapest Női Kosárlabda Szakosztálya
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Máj. 09. 08:40
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 24. 14:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet