A vevőkiszolgálási idő csökkentésének lehetőségei egy vegyipari nagyvállalatnál

Seres Beáta A vevőkiszolgálási idő csökkentésének lehetőségei egy vegyipari nagyvállalatnál. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Seres Beáta Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (928Kb)

Magyar cím

A vevőkiszolgálási idő csökkentésének lehetőségei egy vegyipari nagyvállalatnál

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Ker. Int. Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr Horváth Annamáriafőiskolai docens PhDHorvath.Annamaria@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: vevőkiszolgálás, rendelésfeldolgozás, vevőszolgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Máj. 09. 08:47
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 02. 14:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet