Az e-kereskedelem fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a mobilkommunikációs piac elemzésével

Stefán Ilona Az e-kereskedelem fejlesztési lehetőségeinek vizsgálata a mobilkommunikációs piac elemzésével. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
HXHEIJ_ Az e-kereskedelem fejlesztése a mobilkommunikációs piac elemzésével.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1348Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Világgazdaság és Nemzetközi Kereskedelem Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Czakó DezsőÓraadó tanárczako.dezso@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: E-kereskedelem, Mobilkommunikációs piac, Műszaki szektor, Ár-összehasonlító portál, Szürkegazdaság, Fogyasztói magatartás , Vásárlói megtévesztés
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Máj. 09. 13:17
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 02. 15:20

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet