A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban

Horváth Árpád A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat_Horváth_Árpád.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2843Kb)

Magyar cím

A számítógépes játékok alkalmazási lehetőségei a középiskolai oktatásban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Pedagógiai és Üzleti Szakoktató Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Közgazdásztanár MA

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Oláhné Zieser Zsuzsannam.b. Tanszékvezető-helyettes, adjunktusolahne.zieserzsuzsanna@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Játékosítás, Gamifikáció, Kvíz, Videojátékok, Virtuális közösségi tér, Szakmai oktató program
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 13. 08:21
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 25. 11:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet