Startupok vállalati modelljének és marketing stratégiájának összehasonlítása a kis- és középvállalkozásokéval

László Nikolett Startupok vállalati modelljének és marketing stratégiájának összehasonlítása a kis- és középvállalkozásokéval. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Laszlo_Nikolett_E8ITP7_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1921Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Harsányi DávidNEM RÉSZLETEZETTharsanyi.david@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Startup , Marketingstratégia, Kkv, Growth Hacking
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Máj. 09. 10:02
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 10. 10:35

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet