Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe

Boronkai Boglárka Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Boronkai_Boglarka_Online_marketing_mix_a_hatékonyság_és_megtérülés_szerepev1.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2843Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Harsányi DávidNEM RÉSZLETEZETTharsanyi.david@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Content Marketing, kampányelemzés, Online marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Máj. 09. 14:07
Utolsó módosítás: 2016. Nov. 09. 08:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet