A szállodai lojalitás erősítése és a mikrokörnyezet turizmusának fellendítési lehetősége az Ibis Germany Pass bevezetésével

Vancsura Edina A szállodai lojalitás erősítése és a mikrokörnyezet turizmusának fellendítési lehetősége az Ibis Germany Pass bevezetésével. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Németország elemző bemutatása másolata jó.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1375Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás szak

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Karakasné Morvay KláraNEM RÉSZLETEZETTKarakasne.MorvayKlara@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: lojalitás, Accor szállodalánc, turisztikai trendek, Németország, desztináció marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 11. 16:16
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 04. 12:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet