A Royal szalonok marketingstratégiája az internet növekvő szerepének tükrében

Keserű Dalma A Royal szalonok marketingstratégiája az internet növekvő szerepének tükrében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
Keserrű Dalma Mk3bi7 szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021.

Download (1938Kb)
[img] PDF
titkosítási kérelem Keserű Dalma.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021.

Download (33Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INT. TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Németh SzilárdAdjunktus, BGEnemeth.szilard@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmarketing, online marketingkommunikáció, Esettanulmány
Felhasználói azonosító szám (ID): Keserű Dalma
Dátum: 2016. Máj. 17. 15:07
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 17. 15:07

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet