Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva

Nagy Viktória Szolgáltatásmenedzsment elmélete és gyakorlata, a szolgáltatásmenedzsment speciális kérdései az egyes szolgáltatásfajtákhoz kapcsolódva. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[img] PDF
Nagy Viktória_Szakdolgozat_végleges_2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. Április 27..

Download (1293Kb)
[img] PDF
Beolvasott_20160517.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1244Kb)
[img] PDF
Nyilatkozat saját munkáról.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1280Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

VÁLLALKOZÁS ÉS EMBERI ERŐFORRÁSOK INT. TANSZÉK

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Réthi Gáboróraadó,BGEréthi.gábor@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szolgáltatásmenedzsment, Call Center, ügyfélkapcsolat - ügyfélszolgálat - vevőszolgálat
Felhasználói azonosító szám (ID): Nagy Viktória
Dátum: 2016. Máj. 18. 09:36
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 18. 09:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet