Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján

Hartyáni Lilla Anna Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján. Pénzügyi és Számviteli Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
Hartyáni Lilla Anna szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1323Kb)
[img] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (286Kb)

Magyar cím

Célcsoport elérése az elektronikus ruházati kiskereskedelemben az online marketing eszköztára segítségével az Ille-Olla Kft. példáján

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Eckert Bálintmestertanáreckert.balint@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing eszközök, célcsoport elérése, E-commerce, online sales
Felhasználói azonosító szám (ID): Hartyáni Lilla Anna
Dátum: 2016. Máj. 18. 14:35
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 18. 14:35

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet