Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt

Kárpát-Hartai Viktória Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt. Pénzügyi és Számviteli Kar. (Kéziratban)

[img] PDF
Munkáltatói márkaépítés az ESAB Europe SSC-nél – avagy hogyan érjük el az Y generációt.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1113Kb)
[img] PDF
Kárpát-Hartai Viktória nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (27Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Üzleti és HR menedzser (esti)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Németh Tamásfőiskolai docens PhDnemeth.tamas@pszfb.bgf.hu

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Employer branding, Munkáltatói márka, Y generáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kárpát-Hartai Viktória
Dátum: 2016. Máj. 19. 12:15
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 19. 12:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet