Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban

Kocsis Nóra Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[img] PDF
Kocsis Nóra-Innovatív ügyféltámogatási rendszer a Közép-Kelet Európai régióban.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2021. Május 19..

Download (1561Kb)

Magyar cím

Innovativ ügyféltámogatási rendszer a közép-kelet európai régióban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
PhD Vágány JuditNEM RÉSZLETEZETTvagany.judit@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: innovativ, ügyféltámogatás, sofware, EMEA
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 19. 13:32
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 04. 15:33

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet