Cultural differences in brand image perception : Luxury brands in Hungary,France and the United States

Kraszkó Döníz Cultural differences in brand image perception : Luxury brands in Hungary,France and the United States. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
KraszkoDoniz_Dissertation.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2946Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (angol nyelven)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
adj. Papp JuditAdjunktuspapp.judit@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Kulturális marketing , Luxusmarketing, Branding, Culture
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Jún. 07. 17:35
Utolsó módosítás: 2016. Szep. 13. 13:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet