A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája

Trombitás Eszter A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
PROJEKTMUNKA_Trombitás_Eszter_2016..PDF
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1714Kb)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban betekintést nyújtok a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működésébe. A projektmunka során részletesen ismertetem a SPAR non-food saját márkás termékeit, valamint a céget STEEP és mikrokörnyezeti elemzés alá vetettem.

Magyar cím

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

<font><font>KERESKEDELMI Intézeti Tanszék</font></font>

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (FOSZK)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Brávácz Ibolyafőiskolai docensbravacz.ibolya@uni-bge.hu

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: kereskedelmi márka, Márka, Márkapolitika, non-food
Felhasználói azonosító szám (ID): Trombitás Eszter
Dátum: 2016. Máj. 25. 14:11
Utolsó módosítás: 2016. Máj. 25. 14:11

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet