Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben

Tóth Fanni Panaszszituáció kezelése az Erzsébet Hotel City Centerben. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Tóth Fanni Deen9g Projektmunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (834Kb)

Magyar cím

Panaszszituáció kezelés az Erzsébet Hotel City Centerben

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Vendéglátás Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás-FOSZK

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Fekete-Frojimovics ZsófiaNEM RÉSZLETEZETTFekete-Frojimovics.Zsofia@uni-bge.hu

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Panaszkezelés, Erzsébet, Danubius , Elégedett vendég, Kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Bakos Katalin Mária
Dátum: 2016. Máj. 25. 16:38
Utolsó módosítás: 2016. Júl. 25. 16:14

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet