Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban

Szekeres Dániel Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Szekeres Dániel - Vásárlási preferenciák az internetes fogyasztásban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (597Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Eszes IstvánNEM RÉSZLETEZETTeszes.istvan@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online vásárlás, Vásárlási preferenciák, Online marketing, Marketing kommunikáció, E-kereskedelem, Online fogyasztás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Nov. 25. 08:19
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 30. 11:05

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet