Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül

Lőrincz Anna Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban, a Danubius szállodacsoport példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat- Az értékesítési csatorna változása a szállodaiparban a Danubius szállodacsoport példáján keresztül.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1733Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Kopcsay Lászlódocenskopcsay.laszlo@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Értékesítési csatorna, Szállodaipar, Danubius Hotels Group
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Dátum: 2016. Nov. 29. 10:30
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 11. 11:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet