A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben

Térmeg Katalin A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 01..

Download (1740Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Miskolczi Tiborközpontvezető, BGE KKKMiskolczi.Tibor@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevő elégedettség, Robert Bosch Elektronika Kft., Minőségirányítás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 01. 13:36
Utolsó módosítás: 2017. Ápr. 10. 15:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet