A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán

Szántó Franciska A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
szakdolgozat (2).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2276Kb)

Absztrakt (kivonat)

Kutatásom alapja a vásárlói magatartás titkainak megismerése, illetve annak feltárása, hogy hogyan lehet ezt a leghatékonyabban befolyásolni az eladás helyén. Olyan kérdésekre kerestem a választ, mint például: milyen eltérések tapasztalhatók a nők és férfiak vásárlási magatartásában; számít –e, ha bevásárlólistát írnak; milyen szempontokat tartanak fontosnak és mennyi időt töltenek el az egyes termékek kiválasztásakor; vagy, hogy egyáltalán észreveszik –e az eladáshelyi reklámeszközöket. Szekunder kutatásom elvégzése után, primer, kvantitatív kérdőíves megkérdezést végeztem. A válaszok alapján, a tényezők közötti összefüggéseket vizsgálva, meg tudtam határozni, hogy milyen faktorokat kell figyelembe venni az általam behatárolt vásárlói típusok esetében, valamint az egyes termékkategóriákban, POS anyagok tervezésekor.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Brávácz Ibolyafőiskolai docensbravacz.ibolya@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: In-store marketing, Eladáshelyi marketing, Vásárlói magatartás, POS, Trade marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 06. 10:07
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 30. 11:54

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet