A PQS International marketing stratégiája

Varga Norbert A PQS International marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Varga_Norbert_DKB6RZ_Szakdolgozat_2016.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 02..

Download (2554Kb)

Absztrakt (kivonat)

a szervezeti piac sajátosságait tekintem át a fellelhető szakirodalmakban szereplő információk segítségével. Továbbá ismertetem a szolgáltatás marketing sajátosságait. Ezt követően röviden bemutatásra kerül az általam vizsgált cégcsoport, illetve annak piaci helyzete. A piaci környezet vizsgálatát követően kerül bemutatásra a cég stratégia és marketing aktivitása. A dolgozat összeállítása során arra törekedtem, hogy a szakirodalmakban a témával kapcsolatban fellelhető elméleteket érintsem, majd párhuzamot vonjak aszerint, hogy ezek a módszerek miként kerülnek alkalmazásra a gyakorlatban. A PQS Kft.-t SWOT elemzés segítségével kiértékeltem, megtaláltam a vállalat erősségeit és a stratégia kialakítás során ügyeltem arra, hogy ezek a tényezők legyenek hangsúlyba. Ezen tényezők alapján alkottam meg a társaság marketing stratégiáját.

Magyar cím

A PQS International marketing stratégiája

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing Msc

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Szánthó ZsuzsannaNEM RÉSZLETEZETTszanthozsuzsa@freemail.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing , stratégia, Stratégiai tervezés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 02. 08:50
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 04. 10:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet