Amikor a tartalom értékké válik. Digitális márkaépítés inbound marketing stratégiával

Gyenes Gábor Amikor a tartalom értékké válik. Digitális márkaépítés inbound marketing stratégiával. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
20161201_Gyenes_Gabor_MSC_szakdolgozat_FIN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1836Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing MSc

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Eszes IstvánFőiskolai tanár, PHDeszes.istvan@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Inbound marketing, Márkaépítés, Infokommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 03. 08:13
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 01. 12:12

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet