A pálinka, mint hungarikum, avagy hogyan jelenik meg a pálinka turisztikai vonzerőként Magyarországon

Hájer Hanna A pálinka, mint hungarikum, avagy hogyan jelenik meg a pálinka turisztikai vonzerőként Magyarországon. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Pálinka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (6Mb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-vendéglátás

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Hegedűs PéterNEM RÉSZLETEZETTHegedus.Peter@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Pálinka, Hungarikum, Vonzerő, Alkoholfogyasztási szokás, Gasztroturizmus
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 07. 11:46
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 08. 14:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet