Szentgotthárd turisztikai vonzereje, avagy a legnyugatibb deSZtináció Turisztikai marketinGstratégiája

Merkli Bálint Szentgotthárd turisztikai vonzereje, avagy a legnyugatibb deSZtináció Turisztikai marketinGstratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Merkli Bálint WYX2O7.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2666Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Kopcsay Lászlóegyetemi docenskopcsay.laszlo@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szentgotthárd, Turizmusmarketing, Településmarketing, Marketingstratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 05. 08:23
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 15. 14:45

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet