Kapocsösszekeveredési vevői probléma kiküszöbölése az EBS 2 termék kapcsán.

Tomkó Szabolcs Kapocsösszekeveredési vevői probléma kiküszöbölése az EBS 2 termék kapcsán. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Szakdolgozat-Tomkó Szabolcs.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. December 05..

Download (3250Kb)

Magyar cím

Kapocsösszekeveredési vevői probléma kiküszöbölése az EBS 2 termék kapcsán.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Miskolczi TiborNEM RÉSZLETEZETTMiskolczi.Tibor@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőség, Reklamációkezelés , 8D, Vevő elégedettség, Robert Bosch Elektronika Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 05. 10:57
Utolsó módosítás: 2017. Máj. 03. 09:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet