Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei

Koncz Jennifer Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1293Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Sas Istvándocens, BGEmail@sasistvan.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Z generáció, Médiahasználat, Reklámpszichológia, Fogyasztási szokások
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 05. 11:34
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 14. 09:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet