Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában

Horváth Patrik Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar.

[img] PDF
SZAKDOLGOZAT_HP VÉGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1514Kb)

Magyar cím

Német nagyágyúk háborúja, avagy a három német prémium autómárka kommunikációs csatája a közösségi médiában

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Harsányi DávidNEM RÉSZLETEZETTharsanyi.david@kkk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing , Prémium kategória, Autómárka, Közösségi média , Kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Dátum: 2016. Dec. 05. 11:12
Utolsó módosítás: 2017. Jún. 02. 09:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet