Vásárlói döntéseket befolyásoló tényezők Avagy miért hozunk olyan döntéseket, amelyeken később magunk is meglepődünk?

Gondár András Vásárlói döntéseket befolyásoló tényezők Avagy miért hozunk olyan döntéseket, amelyeken később magunk is meglepődünk? Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Gondár András_szakdolgozat_2016..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1104Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Dr. Szántó SzilviaFőiskolai docensszanto.szilvia@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Márkaimázs, Arculat, Márka, Fogyasztói döntés, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 08. 11:06
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 31. 14:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet