Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül

Búza Blanka Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Búza Blanka DFNVXO szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1675Kb)

Magyar cím

Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus - Vendéglátás BA

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
adjunktus Bártfai EndreMesteroktatóBartfai.Endre@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, szálloda marketing, Közösségi média , Brüsszeli szálloda, Thon Hotel EU
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 07. 16:17
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 26. 14:21

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet