A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében

Kármán Zsófia A Szimpla Háztáji marketingstratégiájának elemzése a fogyasztói lojalitás tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
PDF SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (2127Kb)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelmi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
dr Szántó Szilviafőiskolai docensszanto.szilvia@kvifk.bgf.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing , marketingstratégia , Fogyasztói lojalitás, Elemzés, Vevő elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 06. 15:48
Utolsó módosítás: 2017. Jan. 30. 14:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet