A Magyar Termék Nagydíj hatása a Darnó-Hús által gyártott húskészítmények keresletére, és a vállalkozás piaci ismertségére

Kovács Péter A Magyar Termék Nagydíj hatása a Darnó-Hús által gyártott húskészítmények keresletére, és a vállalkozás piaci ismertségére. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[img] PDF
Kovács Péter Szakdolgozat Final 3.0.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett főiskolai IP címekről nyitható meg

Download (1192Kb)

Magyar cím

A Magyar Termék Nagydíj hatása a Darnó-Hús által gyártott húskészítmények keresletére, és a vállalkozás piaci ismertségére

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelemi Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing (magyar nyelvű)

Belső konzulens(ek)

Belső konzulens neveBeosztás, tudományos fokozat, intézményEmail
Fabula Lászlódocensfabula.laszlo@uni-bge.hu

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Magyar Termék Nagydíj, Darnó-Hús, Védjegy, Kereslet, Ismertség
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Dátum: 2016. Dec. 08. 13:46
Utolsó módosítás: 2017. Feb. 08. 14:09

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet